• مخابرات کرمانشاه

تمرینات کوتاه برای سیکس پک

 

آموزش تمرینات کوتاه برای سیکس پک شکم Training short exercises for the abdominal ciscus یک فیلم آموزشی کاربردی برای علاقه مندان به ورزش بدن سازی ساختن ماهیچه های شکمی به چیزی بیش از انجام بهترین تمرینات بدنسازی نیاز دارد و برای رسیدن به آن باید تلاش کنید. وقتی در دوران بدنسازی به زیبا سازی عضلات شکم خود می اندیشید به طور قطع می توانم بگویم که بعضی نکات و ایده ها بهتر از بقیه کارآیی دارند. در اینجا مهم ترین نکات ساخت عضله های شکم را خلاصه کرده ایم تا شما هرچه زودتر بنتوانید به خواسته های خود برسید.

حقیقت هایی از بدنسازی که باید در مورد شکم ۶ تکه بدانید  این است که تغذیه بدنسازی برای شکم ۶ تیکه فعالیتی بلند مدت است اما قسمت تمرینات و حرکات بدنسازی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، ۲ تا ۳ روز در هفته وقت می خواهد. با حرکات بدنسازی موجود عضلات شکمی خود را به شدت درگیر کنید و بعد از انجام هر جلسه تمرین به آن ها استراحت کافی بدهید. تنها راز باقی مانده در ایجاد زیباترین ماهیچه های شکمی پیروی صحیح و متداول از حرکات مربوط به این ناحیه از بدن است.  تعداد تکرار حرکات را به دلخواه و با توجه به دوام بدنسازی خود انتخاب کنید و هر چقدر پیشرفت کردید همان قدر نیز به تعداد دفعات و جلسات تمرین بیافزایید.

نکته تمرینات کوتاه برای سیکس پک :

• سه حرکت بدنسازی برای ماهیچه های شکم را انتخاب کنید – از هر کدام چهار جلسه انجام دهید.
• بین هر جلسه ۳۰ تا ۶۰ ثانیه وقفه بیاندازید.
• برای حرکات دشوار حداکثر ۱۲ تا ۱۵ تکرار انتخاب کنید.
• حرکات چرخشی را ۴۰ ثانیه انجام دهید
باید توجه داشته باشید که انجام تعداد زیاد حرکت بدنسازی برای عضله شکمی ایجاد یک شکم سفت و خوش فرم را تضمین نمی کند. از هر تمرینی که می توانید استفاده کنید تا شکم خود را از چندین زاویه درگیر کرده باشید همچنین در غذا خوردن زیاده روی نکنید و از یک رژیم بدنسازی پروتئینی پیروی کنید یعنی هوشمندانه بخورید و تمرین کنید تا هرچه زودتر به هدفتان برسید.

دانـــــلود عمومی

دانـــــلود کاربران مخابرات کرمانشاه

مشخصات

دانـــــلود

  • 481 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

 نامیا  نامیا
فرم ورود به حساب کاربری


حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین تک آهنگ ها

Sorry. No data so far.

بیت کوین

upload center